Prekių pirkimo - pardavimo taisyklės

1.      Bendros nuostatos

1.1.   A. Baniulio firma Protekta (toliau – Pardavėjas), pagal Lietuvos Respublikos įstatymus įsteigta Įmonė, kurios registruota buveinė yra Klevų g. 42, Vaivadai, LT-38444 Panevėžio raj., Lietuvos Respublika, įmonės kodas 168651545, PVM mokėtojo kodas LT686515417, vykdo pardavimus fizinėje ir elektroninėje parduotuvėje (toliau el.parduotuvėje) protekta.lt.

1.2.   Šios prekių pirkimo - pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) yra ir Pirkėjui, ir Pardavėjui privalomas dokumentas, kuriame nustatomos Šalių teisės ir pareigos, prekių įsigijimo, apmokėjimo, pristatymo ir grąžinimo sąlygos el. parduotuvėje protekta.lt.

1.3.   Pirkti prekes el. parduotuvėje protekta.lt turi teisę fiziniai ir juridiniai asmenys, Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka turintys teisę savo vardu sudaryti sandorius bei šių asmenų tinkamai įgalioti atstovai.

1.4.   Perkant el. parduotuvėje protekta.lt registracija privaloma (sukuriama kliento paskyra). Jei norima pirkti be registracijos, prašome užsakyti prekes kreipiantis el.paštu eprekyba@protekta.lt arba telefonu +370 645 66911.

1.5.   Prieš vykdant bet kokių Prekių užsakymą el. parduotuvėje, prašome atidžiai perskaityti šias Taisykles ir įsitikinti, kad jas tinkamai supratote. Prašome atkreipti dėmesį, kad prieš užbaigdamas užsakymą Pirkėjas privalo sutikti su šiomis Taisyklėmis bei Privatumo politika, o atsisakius tai padaryti, užsakymo užbaigimas ir Prekės užsakymas yra negalimas.

1.6.   A.Baniulio firma Protekta  pasilieka teisę keisti, savo nuožiūra pildyti šias Taisykles ir kitus su Taisyklėmis susijusius dokumentus. Taisyklių papildymai ar pakeitimai įsigalioja nuo jų paskelbimo dienos.

1.7.   Pirkimo - pardavimo sutartis laikoma sudaryta Pirkėjui susipažinus ir sutikus su Taisyklėmis, Privatumo politika, ir apmokėjusužsakymą.

1.8.   Sudarius Pirkimo – pardavimo sutartį, Pirkėjo užsakymo atlikimo metu nurodytas prekių asortimentas, jų kiekis, kaina, pristatymo laikas bei kitos sąlygos yra privalomos tiek Pirkėjui, tiek Pardavėjui ir gali būti keičiamos tik šiose Taisyklėse nustatyta tvarka.

2.      Pirkėjo teisės ir pareigos

2.1.   Pirkėjas turi teisę pirkti prekes el. parduotuvėje protekta.lt vadovaudamasis šiomis Taisyklėmis.

2.2.   Pirkėjas įsipareigoja laikytis šių Taisyklių, Privatumo politikos ir nepažeisti Lietuvos Respublikos teisės aktų.

2.3.   Prieš montuojant įsigytas prekes, pirkėjas privalo įsitikinti, kad prekės tinka konkrečiam automobiliui, žemės ūkio technikai, sunkvežimiui ar kitai transporto priemonei, kuriai prekės bus naudojamos.

2.4.   Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties ir grąžinti prekes pagal skirsnyje nr. 6 Prekių grąžinimas“įvardintas sąlygas.

2.5.   Pirkėjas pilnai atsako už savo teikiamų duomenų teisingumą ir prisiima atsakomybę už netiksliai pateiktų duomenų sukeltas pasekmes ir nuostolius.

2.6.   Pirkėjas privalo būti užsakyme nurodytu pristatymo adresu ir priimti užsakytas prekes su jį aptarnaujančiu vadybininku ar prekes gabenančiu vairuotoju sutartu laiku.

2.7.   El. parduotuvės Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų saugojimą ir (arba) perdavimą tretiesiems asmenims. Jeigu el. parduotuvės teikiamomis paslaugomis naudojasi tretieji asmenys, prisijungę prie el. parduotuvės per Pirkėjo prisijungimo duomenis, Pardavėjas tokį asmenį laiko Pirkėju ir Pirkėjas atsako už visus tokio trečiojo asmens veiksmus, atliktus el. parduotuvėje. Praradus savo prisijungimo duomenis, prašome nedelsiant pranešti el. pašto adresu eprekyba@protekta.lt

2.8.   Protekta.lt neatsako už trečiųjų asmenų sudarytas pirkimo-pardavimo sutartis pasinaudojant Pirkėjo prisijungimo ir/ ar atsiskaitymo duomenimis.

2.9.   Draudžiama registruotis ir naudotis protekta.lt svetaine ir el. parduotuve tam pačiam asmeniui skirtingais prisijungimo duomenimis.

3.      Pardavėjo teisės ir pareigos

3.1.   Pardavėjas įsipareigoja sudaryti sąlygas naudotis el. parduotuvės paslaugomis ir įsigyti prekes bei paslaugas.

3.2.   Pardavėjas įsipareigoja vykdyti pirkimo-pardavimo sutarties sąlygas ir nedelsiant pranešti, jei dėl nenumatytų aplinkybių sutarties vykdymas tapo neįmanomas. Nenumatytos aplinkybės gali būti: likučio pasikeitimas, tiekimo sutrikimai ar kitos sąlygos. Pardavėjas turi teisę nutraukti pirkimo - pardavimo sutartį, prieš tai informuodamas pirkėją. Pardavėjas gali pasiūlyti analogišką prekę, Pirkėjui atsisakius, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti už prekes sumokėtus pinigus per 14 dienų.

3.3.   Pardavėjas pasilieka teisę be išankstinio įspėjimo panaikinti prisijungimo paskyrą ir jos duomenis, apriboti naudojimąsi svetaine ir el. parduotuve protekta.lt, jei pastebės, kad paskyroje esanti informacija, yra melaginga, nepilnai užpildyta, paskyra naudojama ne pagal paskirtį, galimai kenkėjiškai veiklai, pažeidžia šias Taisykles.

3.4.   Pardavėjas pasilieka teisę panaikinti užsakymą, jei užsakymo negalima įvykdyti dėl Pirkėjo kaltės, pvz. pateikti ne visi ar netikslūs prašomi duomenys, nurodytas netikslus ar klaidinantis prekių pristatymo adresas; nesant galimybės susisiekti su Pirkėju telefonu ir/arba el. paštu. Esant galimybei apie tai bus informuotas Pirkėjas.

3.5.   Pardavėjas pasilieka teisę nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį, jei pirkėjas, pasirinkęs apmokėjimą bankiniu pavedimu, neapmoka už prekes per 2 d.d. nuo užsakymo pateikimo dienos ir apie vėlavimą bei jo priežastį neinformavo protetka.lt el.paštu eprekyba@protekta.lt arba telefonu +370 645 66911.

3.6.   Pardavėjas pasilieka teisę vienašališkai nutraukti apmokėtą pirkimo-pardavimo sutartį ir grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 14 dienų, jei užsakymo negalima įvykdyti dėl Pirkėjo kaltės, pvz. pateikti ne visi ar netikslūs prašomi duomenys - nurodytas netikslus, klaidinantis prekių pristatymo adresas; nėra galimybės susisiekti su Pirkėju telefonu ar el. paštu. Pirkėjas, esant galimybei, informuojamas el. paštu/telefonu dėl sutarties nutraukimo.

3.7.   Pardavėjas pasilieka teisę keisti ir kontroliuoti kainas pagal rinkos pokyčius.

3.8.   A.Baniulio firma Protekta įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumą, Pirkėjo asmens duomenis tvarkyti tik Taisyklių, Privatumo politikos ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

4.      Atsiskaitymas už prekes ir paslaugas

4.1.   Už prekes ir paslaugas el. parduotuvėje protekta.lt Pirkėjas gali atsiskaityti per el. bankininkystę, bankiniu pavedimu arba grynaisiais pinigais pristatymo metu.

4.2.   Prekių kainos el. parduotuvėje yra nurodytos įskaičius pridėtinės vertės mokestį (PVM). Pristatymo kaina neįskaičiuota ir nurodoma atskirai formuojant užsakymą. Pristatymo kaina yra aiškiai nurodoma iki užsakymo patvirtinimo bei išskiriama pačiame užsakymo patvirtinime.

4.3.   Fizinėje parduotuvėje banko kortelės nepriimamos.

4.4.   Pristatymo metu galima mokėti grynais. Paslauga yra mokama. Papildomas mokestis nurodomas pasirinkus šią paslaugą prekių užsakyme.

4.5.   Atliekant apmokėjimą bankiniu pavedimu ar kito asmens vardu, būtina nurodyti užsakymo numerį mokėjimo paskirties lauke. Nepateikus užsakymo numerio, užsakymo įvykdymas ir prekių pristatymas gali užtrukti.

4.6.   Jeigu Pirkėjas per 2 d d. nuo užsakymo pateikimo neapmoka pagal pateiktus mokėjimo nurodymus (rekvizitus) arba pasirinkus apmokėjimo grynais būdą atsiimant prekes iš protekta.lt fizinės parduotuvės per  3 d.d. nuo tos dienos, nuo užsakymo pateikimo dienos neatvyksta apmokėti ir atsiimti prekių, Pardavėjas turi teisę vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį. Pirkėjas gali su jį aptarnaujančiu vadybininku, ar atskirai pranešęs pastabose užsakymo metu, el.paštu eprekyba@protekta.lt ar paskambinęs tel. +370 645 66911 susitarti dėl kitų apmokėjimo ir prekių atsiėmimo/pristatymo terminų.

4.7.   Visiems užsakymams pateiktiems per el. parduotuvę ar perkant iš fizinės parduotuvės išrašomos PVM sąskaitos faktūros.

5.      Prekių pristatymas

5.1.   Pristatymo terminai ir sąlygos

5.1.1. Galimi du pristatymo būdai: Skubus prekių pristatymas nurodytu adresu (pristatymo terminas 1-3 d.d.) ir pristatymas nurodytu adresu (pristatymo terminas 1-7 d.d.). Kai kuriais atvejais, pristatymas gali trukti ilgiau. Apie tai klientas bus informuotas.

5.1.2.Pirkėjas su jį aptarnaujančiu vadybininku gali susitarti dėl atskiro pristatymo būdo ir terminų. Apie bet kokius pokyčius vadybininkas informuoja Pirkėją.

5.1.3.Prekes gali atsiimti tik užsakymą pateikęs asmuo arba asmuo, nurodytas užsakymo pateikimo metu. Atsiimant prekes gali būti patikrinta asmens tapatybė, todėl rekomenduojame su savimi turėti tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą ar naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą). Jeigu prekes atsiima kitas asmuo, Pirkėjas privalo informuoti Pardavėją, telefonu, el.paštu ar per el.parduotuvėje protekta.lt esančia Pirkėjo paskyrą nurodant atsiimančio asmens duomenis.Perdavus prekes remiantis Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti A. Baniulio firmai Protekta pretenzijų dėl prekių perdavimo netinkamam asmeniui.

5.1.4.Priimdamas prekes Pirkėjas privalo jas apžiūrėti – pastebėjus bet kokį neatitikimą, turi nedelsiant informuoti Pardavėją el. paštu eprekyba@protekta.lt arba telefonu +370 645 66911. Taip pat gali susisiekti su jį aptarnaujančiu vadybininku. Priėmus prekes ir apie neatitikimus neinformavus pardavėjo, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkinga ir be jokių trūkumų.

5.1.5.Darant užsakymą, prašome, pastabose nurodyti, papildomą informaciją (pavyzdžiui, papildomą telefono numerį ar kitą asmenį, kuris gali atsiimti prekes), reikalingą įvykdyti užsakymą.

5.1.6.Svarbu nurodyti tikslų pristatymo adresą, pašto kodą ir telefono numerį. Dėl netikslios informacijos užsakymo įvykdymas gali vėluoti.

5.2.   Pristatymo kaina  skaičiuojamapagal bendrą užsakomų prekių svorį ir yra matoma krepšelio suvestinėje pasirinkus norimą pristatymo būdą. Kaina nurodyta su PVM.

5.3.   Prekes nemokamai galima atsiimti mūsų parduotuvėje adresu Klevų g. 42Vaivadai, LT-38444 Panevėžio raj., Lietuva. Parduotuvės darbo laikas: I-V nuo 8 iki 17 val., VI-VII nedirbame. Parduotuvės telefonas: +370 698 50188.

5.4.   Iškilus klausimams dėl pristatymo terminų ir kainos prašome kreiptis el. paštu eprekyba@protekta.lt arba skambinti telefonu +370 645 66911.

6.      Prekių grąžinimas

6.1.   Pirkėjas pageidaujantis grąžinti prekes turi pirmiausia kreiptis el.paštu: eprekyba@protekta.lt arba telefonu +370 645 66911.

6.2.   Pirkėjas gali grąžinti prekes ne vėliau nei per 14 dienų nuo prekės pristatymo Pirkėjui dienos. Grąžinamos prekės turi būti grąžintos tokios pat būklės kokio buvo gautos, t.y. nenaudotos, nemontuotos ir techniškai nepažeistos.

6.3.   Pirkėjui grąžinamos visos jo sumokėtos sumos, įskaitant Pirkėjo sumokėtas prekės pristatymo išlaidas ne vėliau nei per 14 dienų nuo Pirkėjo grąžinamų prekių pristatymo Pardavėjui dienos. Tačiau, dėl prekės pristatymo išlaidų grąžinimo sprendžiama vadovaujantis teisės aktų reikalavimais. Kaip numatyta Lietuvos Respublikos civilinio kodekso CK 6.22811 str. 3 d., Pardavėjas neprivalo grąžinti vartotojui papildomų išlaidų, kurios susidarė dėl to, kad vartotojas aiškiai pasirinko kitą negu verslininko pasiūlytas pigiausias įprastinis pristatymo būdas.  Atsižvelgdami į tai, tuo atveju, jei pasirinkote ne pigiausią pristatymo būdą (prekių pristatymą nurodytu adresu per 1-7d.d.), grąžinant kokybišką prekę, Jums nebus grąžinamos papildomos išlaidos, susidariusios dėl to, kad pasirinkote kitą negu pasiūlytas pigiausias pristatymo būdas.

6.4.   Jei Pardavėjas suklydo ir pristatė ne tokias prekes, kokias užsakė Pirkėjas, tada Pardavėjas rūpinasi prekių susigrąžinimu. Pardavėjas gali pasiūlyti kitą tinkamą prekę, jei klientas atsisako, Pardavėjas grąžina Pirkėjui ne vėliau nei per 14 dienų visą sumokėtą sumą įskaitant pristatymo mokestį, jei toks buvo.

7.      Prekių garantija

7.1.   Parduodamoms prekėms yra suteikiama 24 mėnesių garantija dėl gamyklinių defektų (gamyklinio broko). Atskiri gamintojai gali taikyti ilgesnį garantinį terminą.

7.2.   Gamyklinis defektas nustatomas pagal atskirus kiekvieno padangų gamintojo kriterijus.

7.3.   Gamyklinis defektas nustatomas pagal atskirus kiekvieno padangų gamintojo kriterijus.

7.4.    A.Baniulio firma Protekta neatsako už defektus, kurie atsirado dėl:

 - padangos neteisingo saugojimo;

 - padangos cheminio ir mechaninio pažeidimo;

 - neteisingo ratlankio dydžio ir tipo naudojimo;

 - nešvaraus, deformuoto ratlankio naudojimo;

 - netinkamo padangos ir kameros dydžio naudojimo;

 - neteisingo ir nekvalifikuoto padangos sumontavimo;

 - neteisingo padangos sumontavimo pažeidžiant padangos geometrinę padėtį;

 - neteisingo padangos vidinio slėgio palaikymo;

 - padangos naudojimo nusitrynus protektoriaus piešiniui;

 - padangos naudojimo gamintojo rekomendacijoms neatitinkančiam automobiliui, žemės ūkio technikai, priekabai ar kitai transporto priemonei.

 - netvarkingos automobilio ar kitos transporto priemonės važiuoklės;

 - garantija galioja nuo ratlankio nenumontuotai padangai;

 - garantija netaikoma padangos ridai;

 - kitų priežasčių, kurias tiesiogiai ar netiesiogiai sukėlė vartotojas, ir kurias nustato kiekvienas gamintojas atskirai.

7.5.   Įmonės ekspertui nustačius, kad defektai padangoje atsirado dėl bent vienos iš 7.3 punkte įrašytos priežasties, pretenzijos nepriimamos.

7.6.   Įtariant, kad padanga buvo nekokybiškai pagaminta, pirmiausia susisiekite su mumis el. paštu eprekyba@protekta.lt arba telefonu +370 645 66911. Jums bus atsiųstas Pastebėtų defektų aktas, kuriame reikės pateikti prašomą informaciją taip pat bus prašoma pridėti ir prekių ir galimų defektų nuotraukas. Kilus klausimams prašome skambinti aukščiau nurodytu telefonu. Gavus visus reikiamus duomenis, informacija siunčiama į gamyklą. Gavus atsakymą susisiekiame su Pirkėju.

7.7.   Jei pripažįstamas gamybos brokas, protekta.lt įsipareigoja pasiimti tokias padangas ir jas pakeisti naujomis, jei tuo metu įmonė tokių padangų nebeturi, pakeisti analogiškomis padangomis arba grąžinti Pirkėjui už padangą (-as) sumokėtus pinigus.

7.8.   Garantija įsigalioja nuo padangų pardavimo datos.

7.9.   Grąžindami prekę privaloma pateikti prekės įsigijimą patvirtinantį dokumentą (sąskaitą  faktūrą).

7.10.Visą su padangų eksploatacija susijusinformaciją galite rasti el. parduotuvėje, prekės kortelėje. Ši informacija yra rekomendacinio pobūdžio, parengta pagal gamintojo pateiktus duomenis. A Baniulio firma Protekta neprisiima jokios atsakomybės už tiesioginius ar netiesioginius nuostolius, ieškiniai dėl žalos ar netiesioginės įvairaus pobūdžio žalos, susijusios su šios informacijos naudojimu, negalimi. Taip pat svarbi informacija yra nurodoma PVM sąskaitoje faktūroje. Būsime dėkingi, jei apie pastebėtus prekių aprašymo neatitikimus, pranešite mums. Jei nerandate jums reikiamos informacijos mūsų el. parduotuvėje, prašome kreiptis el. paštu eprekyba@protekta.lt arba telefonu +370 645 66911.

7.11.  El. parduotuvėje protekta.lt pateikiami Prekių atvaizdai yra iliustracinio pobūdžio.

8.      Padangų atliekų tvarkymas

8.1.   Nereikalaudami papildomai sumokėti, priimame pirkėjo/kliento/vartotojo atiduodamas padangų atliekas tuo atveju, jeigu atiduodamos padangų atliekos skirtos tam pačiam transporto priemonės tipui ir padangų atliekų skaičius (skaičiuojant vienetais) atitinka jo perkamų padangų skaičių.

8.2.   Visos priduotos padangų atliekos utilizuojamos A. Baniulio firmos Protekta sąskaita pagal iš anksto sudarytą sutartį su atliekų tvarkytoju UAB RE-notas.

9.      Baigiamosios nuostatos

9.1.   Prekių ir paslaugų kainos elektroninėje ir fizinėje parduotuvėje gali skirtis.

9.2.   Akcijų sąlygos ir nuolaidų dydžiai elektroninėje ir fizinėje parduotuvėje gali skirtis.

9.3.   Jeigu Pirkėjas nesutinka su nauja Taisyklių redakcija, daliniais papildymais, pakeitimais, Pirkėjas turi teisę jų atsisakyti, su sąlyga, kad Pirkėjas praranda teisę naudotis el. parduotuvės paslaugomis.

9.4.   Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.

9.5.   Šalys atleidžiamos nuo įsipareigojimų pagal šias Taisykles vykdymo, jei jų įvykdymas yra neįmanomas dėl force majore aplinkybių.

9.6.   Elektroninis prekių katalogas nėra konkretus komercinis pasiūlymas, kainos ir kiekiai yra orientaciniai ir dėl klaidų, tiekimo sutrikimų ir pan. gali skirtis.

9.7.   Prekių kiekis ribotas. Jeigu užsakymo vykdymo metu prekių likutis bus nepakankamas, su Jumis bus susisiekta Jūsų nurodytais kontaktais.

9.8.   Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu tarp Pirkėjo ir Pardavėjo.

9.9.   Pirkėjas turi teisę spręsti su protekta.lt iškilusius ginčus ir elektroniniu būdu, nesikreipdamas į teismą. Pirmiausia Pirkėjas raštu turi kreiptis į protekta.lt. Jei per 14 dienų nuo pretenzijos gavimo, protekta.lt neatsako į Pirkėjo pretenziją, arba Pirkėjo netenkina protekta.lt atsakymas, galima kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (Vilniaus g.25, 01402 Vilnius, el. paštu  tarnyba@vvtat.lt  arba faksu (8 5) 279 1466, interneto svetainė www.vvtat.lt), arba į jos teritorinius padalinius apskrityse.  Elektroniniu būdu vartotojo prašymą galite pateikti ir prašymo nagrinėjimą stebėti per Vartotojų teisių informacinę sistemą (VTIS).

9.10.  Tolimesnės pretenzijos sprendžiamos Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

9.11.  Pardavėjas pasilieka teisę keisti Prekių pirkimo - pardavimo el. parduotuvės protekta.lt taisykles be atskiro įspėjimo. Aktuali taisyklių redakcija skelbiama www.protekta.lt puslapyje.

Iškilus klausimams prašome kreiptis eprekyba@protekta.lt.

Atnaujinta 2022.04.05